Вівторок 28 квітня
Я досліджую
світ
Тема. Чому
веселка різнокольорова?
Слухання твору Іванни Кураш «Олівці-малювці і веселка»
Послухайте або прочитайте самостійно оповідання про веселку?
Як ви думаєте, що
спільного може бути між кольоровими олівцями і веселкою?
Олівці-малювці і веселка
Влітку часто буває дощ теплий і рясний.
Сидиш під час такого дощу, дивишся на вулицю і прислухаєшся до звуків. І тобі
здається, що все навколо розмовляє, і олівці теж. Чуєте, що говорять олівці?
Червоний: Я – мак, суниця, я – вогонь. Оранжевий: Я – морква, я – апельсин, я –
зірка. Жовтий: Я – каченятко, я – пшениця, я – сонце. Зелений: Я- трава, я -
сади, я – гаї, я – ліси. Блакитний: Я – незабудка, я – лід, я – небо, я –
волошка польова. Синій: Я – дзвіночок, я – море. Фіолетовий: Я – чорнило, я –
слива, я – сутінки. Але дощ швидко
стихає, і разом з ним змовкають голоси олівців. А над горизонтом піднімається
веселка. То тут, то там ще падають краплинки, і знову чути розмову олівців.
Червоний: Дивіться! Веселка – це я! Оранжевий: І я! Жовтий: І я! Зелений: І я!
Блакитний: І я! Синій: І я! Фіолетовий:
І я! Всі радіють. У веселці над горизонтом – і апельсин, і пшениця, і
небо, і бузок, і сум, і радість! Всі милуються веселкою. Загордилася вона й
стала вихвалятися, що красивіша навіть за сонце.
– Ти красива, це правда, – сказало сонце. – Але без дощу
і без мене тебе не буває. А веселка сміється й вихваляється. Розгнівалося
сонечко. Сховалося за хмарки – і веселка щезла.
Шановні
батьки! Обговоріть із дітьми оповідання:
- Про які кольори згадувалося в оповіданні?
- Які умови
потрібні для того, щоб з’явилася веселка?
-Як про це сказано в оповіданні?
Подивись цікавий
мультфільм, згадай кольори веселки?
Українська мова
Тема. Розвиток
зв’язного мовлення.
Казка про горошину та добру мишку.
Українська мова ( навчальний посібник ) стор. 16 – 17 читати , відповідати на питання, виконувати завдання у цьому зошиті.
Готуємось до
підсумкової контрольної роботи
Списати прописними буквами у зошит з української мови
Не забувай! Заголовок тексту пишемо посередині рядочка. Текст
починаємо писати з «червоного» рядочка ( два пальчика від згину зошита або від
червоної лінії (поля)
Математика
Тема. Роз’язування задач на визначення закінчення, початку і
тривалості дії.
У підручнику стор.200 -201 опрацювати матеріали уроку 101.
Стор.201 № 5 розв’язати записати у зошит.
Виконай завдання у зошиті з математики част.4 стор. 20
урок 101(111)
Подивись
цікавий мультфільм, вчись визначати час
за годинником.
Немає коментарів:
Дописати коментар