понеділок, 27 квітня 2020 р.


Вівторок  28  квітня         
  Я   досліджую  світ
 Тема. Чому  веселка  різнокольорова?
       Слухання твору Іванни Кураш «Олівці-малювці і веселка»
 Послухайте  або прочитайте самостійно оповідання про веселку?
 Як ви думаєте, що спільного може бути між кольоровими олівцями і веселкою? 
                                             Олівці-малювці і веселка 
     Влітку часто буває дощ теплий і рясний. Сидиш під час такого дощу, дивишся на вулицю і прислухаєшся до звуків. І тобі здається, що все навколо розмовляє, і олівці теж. Чуєте, що говорять олівці? Червоний: Я – мак, суниця, я – вогонь. Оранжевий: Я – морква, я – апельсин, я – зірка. Жовтий: Я – каченятко, я – пшениця, я – сонце. Зелений: Я- трава, я - сади, я – гаї, я – ліси. Блакитний: Я – незабудка, я – лід, я – небо, я – волошка польова. Синій: Я – дзвіночок, я – море. Фіолетовий: Я – чорнило, я – слива, я – сутінки.   Але дощ швидко стихає, і разом з ним змовкають голоси олівців. А над горизонтом піднімається веселка. То тут, то там ще падають краплинки, і знову чути розмову олівців. Червоний: Дивіться! Веселка – це я! Оранжевий: І я! Жовтий: І я! Зелений: І я! Блакитний: І я! Синій: І я! Фіолетовий:  І я! Всі радіють. У веселці над горизонтом – і апельсин, і пшениця, і небо, і бузок, і сум, і радість! Всі милуються веселкою. Загордилася вона й стала вихвалятися, що красивіша навіть за сонце. 
– Ти красива, це правда, – сказало сонце. – Але без дощу і без мене тебе не буває. А веселка сміється й вихваляється. Розгнівалося сонечко. Сховалося за хмарки – і веселка щезла.
   Шановні батьки! Обговоріть із дітьми оповідання:
- Про які кольори згадувалося в оповіданні?
 - Які умови потрібні для того, щоб з’явилася веселка?
-Як про це сказано в оповіданні?

Подивись цікавий  мультфільм, згадай кольори веселки?
Українська мова
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.
Казка  про горошину та добру мишку.
Урок розвитку зв"язного мовлення "Складання казки з деформова них ...
Українська мова ( навчальний посібник ) стор.  16 – 17 читати , відповідати на питання,  виконувати завдання у цьому зошиті.

                 Готуємось до підсумкової контрольної роботи
Списати   прописними буквами  у зошит з української  мови
Щоденні 5. Картки для списування - YouTube
Не забувай! Заголовок тексту пишемо посередині рядочка. Текст починаємо писати з «червоного» рядочка ( два пальчика від згину зошита або від червоної лінії (поля)
Математика 
Тема. Роз’язування  задач на визначення закінчення, початку і тривалості дії.

У підручнику стор.200 -201  опрацювати матеріали уроку 101.
 Стор.201 № 5 розв’язати  записати у зошит.
Виконай завдання у зошиті з математики част.4 стор. 20 урок 101(111)

Подивись цікавий  мультфільм, вчись визначати час за годинником.

Немає коментарів:

Дописати коментар