Четвер
02 квітня
Я досліджую
світ / Українська мова
Тема. Вправа «Читання з передбаченням»
Опрацювання текстів «Весна йде та йде» За
Марко Вовчком, Колискова «Доня хоче спати» П. Воронько, «Лиш людина
мудрість має» М. Чумарна.
Шановні
батьки!
При виконанні цього завдання дітям потрібна
Ваша допомога
11.) Діти, прочитайте заголовок вірша Анатолія Бортняка
«Нагодую тварин».
Як ви думаєте, про що йтиметься у творі?
Якими мають стати тварини, коли їх нагодувати?
(ситими)
Прочитати
вірш, дати відповіді на питання після віршика
Нагодую тварин
Доручила
мені мати
рано-вранці на зорі
всіх
тварин нагодувати,
що у нашому дворі.
Тим
травиці, тому каші…
Пояснила, що і як.
Хай домашні друзі наші
наїдаються
усмак.
Тільки
вийде мама з дому,
засукаю рукави.
Наношу коту рудому
оберемками
трави.
Зачекалася
корова.
Тож мерщій із баняка
з побажанням: «Будь здорова!
я наллю їй молока.
Кину
курям у повітці
костомаху ось таку.
Ну, а кроликам у клітці
буде
каша до смаку.
Дам
собаці три морквини.
Всиплю проса для свині.
Як гадаєте, тварини
будуть ситими, чи ні?
- Діти як ви думаєте чи справдилось ваше
передбачення?
Чи
наситились тварини?
Чому
ні?
Висновок.
Різні
тварини харчуються по-різному. Тварини бувають травоїдні. Вони харчуються
рослинами. М’ясоїдні – харчуються іншими тваринами. Та всеїдні – і рослинами, і
тваринами. Користь приносить лише та їжа, яку «приготувала» їм природа.
2.)«Допомогалочка.» Вчись читати
Буквар стор. 80 – 83
читати,виконувати завдання.
Друкувати ( писати
друкованими буквами у зошит в клітинку)
«Доня хоче спати»
стор.82.
Я досліджую
світ / Українська мова
Тема. Бесіда з учнями «Як їжа перетравлюється»
Закріплення звукового значення вивчених літер.
Подвоєння приголосних
звуків.
1.)Передивитися відеоролик
2.)Подвоєння приголосних
звуків.
Виконувати
завдання.
Зошит для письма та розвитку мовлення ( прописи) стор.
50-51.
Буквар стор.83 списати прислів’я у зошит з української
мови
Математика
Тема. Знаходження невідомого доданка. Задача на
знаходження невідомого доданка.
Самостійно усно виконайте
завдання.
Розв’яжи задачу:
Передивитися
уважно відеоролики, згадайте назви компонентів при додаванні.
Підручник стор.175-176 урок 88 опрацювати матеріали
уроку, вивчити правило знаходження невідомого доданка.
Виконати наступні завдання:
у підручнику
стор.176 № 3,4 розв’язати задачі ,записати у зошити з математики. підручник стор.176 № 6 розв’язати приклади, записати у зошит
Немає коментарів:
Дописати коментар