Четвер
16 квітня
Я досліджую
світ / Українська мова
Тема . Слухання
вірша-загадки Леоніда Полтави
«Великодні писанки».Вишеньки.
«Великодні писанки».Вишеньки.
Шановні
батьки!
Прочитайте дітям
або разом з ними вірш-загадку Леоніда
Полтави «Великодні писанки»
Великодні писанки
Що за дивнії яєчка
Наша курочка знесла?
Намальоване гніздечко,
Ще й пташиночка мала!
Навкруги − барвисті квіти,
Жовті, сині гілочки...
Чи здогадуєтесь, діти,
Що це? Певно − писанки!
Їх не курочка знесла,
Їх матуся
принесла,
Ми гуртом
розмалювали
Для святкового стола:
Сяють наші писанки,
− Як весняні
квіточки!
Проведіть з дітьми бесіду за змістом вірша:
Запитання для
бесіди:
- Чому яєчка здалися
дивними?
Про що розповідає писанка?
- Що було
намальовано на них?
- Якими кольорами були розписані писанки?
- На що були схожі писанки? Чому?
Пропоную подивитися відеоролик про
Лесю Українку
Буквар стор. 104 - 105 читати , виконувати завдання.
Запиши вірш Л.Українки у зошиті для письма та розвитку
мовлення
( прописи) стор.
62.
За бажанням вивчи віршик стор.104
Відпочивай !
Подивись мультфільм.
Я досліджую
світ / Українська мова
Тема . Слухання
оповідання Г. Волошки «Івасева пасочка». Киця.
Шановні
батьки!
Прочитайте дітям або разом з
ними
Івасева
пасочка
Великодній сніданок
скінчився. Івась вийшов на двір. Сонячне проміння посвятковому заливало все
довкола. Івась тішився, що мав свою маленьку пасочку, яку вчора спекла йому
мама. Така традиція. Івась навіть гордився нею, бо до того ж була вдало
спечена, рум’яненька, із гарним хрестиком посередині, що аж сяяла. А сьогодні
вдосвіта він ходив з мамою до церкви і освятив її. Івась не їстиме своєї
пасочки − нехай стоїть на столі через усі свята і пишається своєю красою.
Христос воскрес! – раптом почув біля себе чийсь ніжний голос. Озирнувся. Біля
воріт стояла сирітка Ганнуся. – Воістину воскрес! – відповів Івась і запитав. –
Куди йдеш, Ганнусю, так рано, хіба ти вже поснідала?.. – Ні, – сказала тихо
дівчинка. – Моя бабуся дуже старенька і нездужає спекти паску, а я ще не вмію.
Ми нічого й не посвятили… Ці слова якось немило зачепили Івася. Йому шкода
стало дівчинки. Захотілося чимось допомогти. Зміркувавши щось, сказав: –
Зачекай хвильку, я зараз… – і побіг до хати.
Незабаром
вернувся, несучи невеличку пасочку і кілька писанок. – На, – простягнув
Ганнусі, – це моя пасочка, вона свячена і писанки теж. Бери! – Дякую, – відповіла дівчинка й сльоза збентеження і
радості з’явилася на очах. Івась помітив яким щастям засяяло обличчя в Ганнусі.
Він був радий, що своєю маленькою пасочкою приніс велику радість бідній
сирітці.
Проведіть з дітьми бесіду за змістом оповідання:
Запитання для обговорення:
- Про яку традицію
Великодня йде мова в оповіданні?
- Що може Івась
розповісти про себе?
- Що може Ганнуся розповісти про себе?
- Чому Ганнуся
плакала?
- Яку гарну
традицію показує нам Івась? (вміння дарувати).
Пропоную подивитися відеоролик про
Івана Франка
Буквар стор. 106 - 107 читати , виконувати завдання.
Відпочивай та співай з задоволенням великодню пісеньку
Я досліджую
світ /Математика
Тема . Розв’язання повсякденних проблем математичного змісту.
Додавання одноцифрового числа
до двохцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двохцифрового.
Роздивись уважно святкову вітальну листівку!
Скільки крашанок ти побачив? Порахуй!
А скільки побачив
пасочок?
Передивитися
уважно відеоролик, виконуй запропоновані завдання у зошиті
У підручнику
стор.188 – 189 ознайомитися з матеріалами уроку № 95.
Стор. 189 № ,4,5
розв’язати ,записати у зошити з
математики.
Виконай завдання у зошиті з математики част.4 стор. 14
урок 95 (105)
Немає коментарів:
Дописати коментар