П’ятниця 03
квітня
Я досліджую світ
Тема. Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно».
Придумування кінцівки твору.
Ліплення
«Продукти харчування»
Любі діти!
Продовжуємо працювати над темою тижня:«НАВІЩО
ЇСТИ».
Сьогодні ми дізнаємося як
визначити корисну і шкідливу їжу?
1.)Діти, уважно послухайте фрагмент казки .( Батьки
читають дітям казку)
КАРАМЕЛЬКІНО
Андрійко дуже любив солодощі, а
найбільше – цукерки. Він міг з’їсти штук десять за раз, навіть забувши
поділитися з іншими.
– Цукерки – це
добре, Андрійко, але ж потрібно їсти і суп, і котлетки, і овочі, і фрукти, і,
звичайно, кашку. Саме вони надають тобі здоров’я і багато сил, – говорила мама.
Андрійко їв не досить добре, у тарілці
завжди залишалася половина їжі.
– Я більше не можу… Нічого не лізе… –
промовляв зі стогоном Андрійко.
Та
тільки вставав з-за столу, біг за цукеркою. Вазочку з ними вже почали ховати по
різних шафах, але для Андрія це було навіть цікавіше – він вигадав, що грає в
пошук скарбів.
А ще він просив бабусю та дідуся, щоб вони
завжди привозили солодощі. Та вони вже боялися приходити до внука без
гостинців! І на вулиці у друзів можна випросити цукерки…
Так і
знаходила мама Андрія у нього під подушкою та в шафі обгортки від солодощів. –
Звідки ж вони беруться! – охала вона.\
Одного разу
Андрійко знайшов на верхній полиці маминої шафи величезну коробку з шоколадними
цукерками. Вона була новенька, мама її купила для святкового столу на Новий
рік. Андрійко дивився на коробку аж10 хвилин! Але потім рука сама сягнула по
цукерку…
– Ай-яй-яй!
Як не соромно! – почув хлопчик якийсь тонкий голосок.
– Хто це? –
злякався він.
– Я житель
країни Карамелькіно! Навіщо тобі цей шоколад? Ми його взагалі не їмо. У нас все
із карамелі.
– Ого! Я ж найбільше люблю карамель!
– Андрійко
озирнувся і побачив на комоді малесенького чоловічка в жовтому костюмі з
блискучими карамельними ґудзиками.
– Якщо бажаєш, я покажу тобі свою країну. До
речі, звати мене Льодяником, – маленький чоловік зробив ввічливий уклін.
– А я Андрій! Ну швидше ж помандруймо до твоєї
країни!!! – голосно промовив хлопчик.
– Може, спочатку покладеш коробку на місце? А
то мама засмутиться…
– Ну добре, добре, – нетерпляче промовив
Андрійко. Тут він відчув, як стає все меншим і меншим, раптом усе закрутилося і
через мить він потрапив на вулицю незнайомого міста. Усе навколо – і будинки, і
рослини, і навіть тварини та люди були майже прозорими.
— Так, тут усе з карамелі. Спробуй,
– Льодяник підвів хлопчика до величезного
дерева. Андрій відламав маленьку гілочку із трьома листочками.
–
Смачно!
– А ось там клумба з квіточками різноманітних
кольорів. Усі – різного смаку. І лимонні, і апельсинові, і м’ятні, абрикосові,
вишневі… Усього двадцять п’ять варіантів.
– Хочу скуштувати всі! Перший день пройшов
швидко та дуже цікаво. Андрійко їв карамель та гуляв містом, катався на
карамельних ковзанах на карамельному катку, грав на карамельному дитячому майданчику,
залазив на карамельні дерева. Проте вже через три дні Андрієві стало дуже
сумно, та ще й животик почав боліти. Він пригадував мамин борщик, гречану кашку
і картопляне пюре…
Хлопчикові дуже захотілося додому.
– Що трапилося? Чого ревеш? Я йду кататися на
карамельному катері, пішли разом?
– почув Андрій Льодяника.
– Не хочу ні
катера, ні карамелі, додому хочу…
– А хочеш я
полечу на карамельному літаку з тобою до країни Шоколаднії ?
– Ні, не хочу
більше нічого солодкого… Я тепер хочу інших смаків…
– Інших смаків?
– Льодяник скривився.
– Як узагалі
цього можна хотіти? Я негайно відправлю тебе додому, якщо тобі у нас більше не
подобається!
– Льодяник
ображено насупився. Хлопчик раптово почав збільшуватися, а все навколо
крутитися, доки не злилось в усі кольори веселки. Андрійко стояв біля шафи у
себе вдома. Він почув голоси батьків на кухні….
Шановні батьки!
Запропонуйте дітям придумати кінцівку до цього твору.
Після того як діти розповіли Вам кінцівку казки, ще раз
перевірте чи уважно діти слухали текст.
Орієнтовні запитання:
- Як Андрійко
потрапив у країну Карамелькіно?
- Чи можна дитині
їсти постійно солодке? Чому ні?
- Чому важливо їсти корисну їжу?
2.)Ліплення «Продукти харчування»
Українська мова( письмо)
Тема. Утворення та запис слів, що різняться одним
звуком; що мають заданий складоподіл. Аналітико-синтетичні
вправи щодо написання слів, речень.
Подивіться відеоролик
Зошит для письма та
розвитку мовлення ( прописи) стор. 52-53 виконувати завдання.
Згадайте!
Якщо в слові один голосний це слово
односкладове ( один склад)
Якщо в слові два голосних це слово
двоскладове ( два склади)
Якщо в слові
три голосних це слово трискладове ( три склади)
Текст списати прописними
буквами у зошит з укр.мови
Слова не переносити, якщо на рядочку мало
місця, продовжуємо на наступному. Не забуваємо! Кожне нове речення
пишемо з великої букви, в кінці речення ставимо крапочку.
Математика
Тема. Розв’язування
задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим
доданком.
Розв'яжи задачі усно.
Яке розв'язання задачі є правильним?
Розв'яжи задачі усно.
Яке розв'язання задачі є правильним?
Повторіть правило знаходження невідомого
доданка: Довідничок стор.176
У підручнику стор.177 - 178 № виконувати запропоновані завдання.
У підручнику
стор.177 - 178 № 3.5 розв’язати задачу та приклади ,записати у зошити з
математики.
Зразок
виконання завдання № 5
10 + ⬜ = 14
14 – 10 = 4
14 – 10 = 4
У віконечко вставляєте число, використовуючи правило знаходження невідомого доданка.
Немає коментарів:
Дописати коментар