Понеділок 04
травня
Я досліджую світ
Тема.
Яка моя сім’я?
Передивись уважно відеоролик- віршик
Запитайте дітей, які
асоціації викликають у них слова «родина» та «сім’я». Після цього поговоріть
про їхнє значення у житті кожного з нас. Нехай діти спробують пояснити якомога детальніше:
- Чому потрібно поважати і любити
членів своєї сім’ї?
- Навіщо родичі турбуються про вас, намагаючись завжди допомагати?
- Чи потрібно радувати батьків та
інших членів сім’ї? Як це можете зробити ви?
- Чи варто дітям просити
винагороду за допомогу своїм батькам чи іншим родичам?
- Кількома словами опишіть, якою
має бути ідеальна родина
наприклад:
ДОБРА ЩИРА ВЕСЕЛА ГАРНА АКТИВНА СПОКІЙНА ЩЕДРА ПРАЦЬОВИТА ВЕЛИКА УВАЖНА МИСТЕЦЬКА МІЦНА ЧУЙНА АКУРАТНА ТУРБОТЛИВА ДРУЖНА СПОРТИВНА
Запропонуйте дітям скласти і розповісти невеличкі
розповіді про те, як вони зазвичай допомагають своїм батькам або
нехай намалюють свою
родину.
Українська мова
Тема.
Буква Щ
Передивись уважно
відеоролики, згадай і ще краще
запам’ятай що ти вивчив про цю букву, використовуй ці знання при читання, при
створенні звукових моделей слів.
Після перегляду виконайте запропоновані завдання.
Українська мова ( навчальний посібник ) стор. 26-27 читати , відповідати на питання,
виконувати завдання у цьому зошиті.
Математика
Тема. Маса. Поняття рівноваги і
нерівноваги.
Передивитися
уважно відеоролик, виконувати запропоновані завдання
У підручнику стор.204 -207 опрацювати матеріали уроку 103.
Виконай завдання у
зошиті з математики част.4 стор. 22 урок 103(113)
Образотворче мистецтво
Тема. Мистецьке місто.
Намалюй або зроби аплікацію на тему: «Квіткова галявина»
Малювання «Квіткова галявина»
Аплікація «Квіткова галявина»
Збережи свою роботу. Ми обов’язково продовжимо з нею працювати на цьому тижні!
Музичне мистецтво
Тема. Мистецьке місто.
Послухайте музичний твір
М.Скорика « Народний танець»
Сидячі на місці, потанцюйте руками.
Чи сподобалась вам
ця музика?
Заспівайте пісню А.Олейнікова, М.Пономаренко
«Все починається з
мами»
Який настрій вона
створює?
Немає коментарів:
Дописати коментар