субота, 28 березня 2020 р.


Понеділок  30  березня          
Я   досліджую  світ
     Тема. «Що ми знаємо про їжу»
                            Шановні батьки!
Прочитайте дітям або разом з ними тексти,  виконайте завдання. Без вашої допомоги дітям буде важко!
     Харчування або споживання їжі – неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. Їжа дає енергію, без якої не відбудеться жоден процес у нашому організмі. Тобто, це своєрідне паливо для людського організму – як пальне для машини. До складу їжі входять дуже поживні для нашого організму частинки. Вони необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язів та інших органів. Та для того, щоб принести користь, їжа повинна потрапити до нашого організму та перетравитися.
   Їжа, яку споживають люди, може рости на городі (картопля, огірки), на деревах та кущах (яблуко, смородина). Окрім того, людина споживає різні страви, які готуються з окремих продуктів.  Запишіть назви продуктів-родичів одним словом. Наприклад: яловичина, свинина, кролятина, курятина, індичатина – це м’ясо. 
 Кожен із нас любить їсти смачну їжу. Таку їжу уминаєш з апетитом. Вона приносить задоволення. Щоб страва була смачною, треба вміти її приготувати. Приготування їжі називають кулінарією. Подумайте і запишіть слова, пов’язані з кулінарією.
Слова треба записати друкованими буквами у зошит в клітинку( окремий зошит для завдань з курсу ЯДС)
 Наша їжа – це будівельний матеріал для нашого організму. Згадаймо, як зводиться будинок. Для будівництва необхідно багато різних матеріалів: цегла, граніт, пісок, цемент, великі залізобетонні блоки. Їжа містить такі корисні речовини, які є матеріалом для нашого організму. Завдяки цим речовинам ми рухаємося, ростемо, сприймаємо інформацію і навіть почуваємося щасливими. Тому важливо їсти корисну їжу та займатися фізкультурою. Але не всяка їжа багата на корисні речовини. Деяка їжа практично не має нічого корисного, а навпаки, шкодить нам. Вона не будує, а руйнує наш організм. Наприклад, солодка газована вода містить багато шкідливих хімічних речовин, вона руйнує зуби, кістки, шкодить на шлунок. Подумайте, яка ще їжа приносить більше шкоди, ніж користі? Запишіть свою відповідь.

Перегляд  мультфільму  «Виправне харчування»

Українська мова
Тема.Звуки [дз], [дз'], позначення їх літерами Дз, дз.
Передивіться відеоролик, зверніть увагу та запам’ятайте: буквосполучення ДЗ позначає один приголосний звук: твердий [ -] або    [=]
Передивіться відеоролик, попрацюйте разом з Сонечком, виконайте його завдання.
Буквар стор. 74-75, друкувати( писати друкованими буквами у зошитах в клітинку) віршик  про кукурудзу.
Зошит для письма та розвитку мовлення ( прописи) стор. 40-41 виконувати завдання.
  Математика 
Тема. Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач.

Передивитися  уважно відеоролики, виконувати запропоновані завдання у зошитах.
У підручнику стор.173 № 2 обчислити за зразком,записати у зошити.
Стор.173 № 3,4,5, розв’язати задачі усно.

   Образотворче мистецтво

Тема. Домашні  улюбленці

Ліплення «Конячка»

https://www.youtube.com/watch?v=OrZYyzE0k8A


   Музичне мистецтво
Тема. Домашні  улюбленці
1.)Яких  свійських тваринок ви знаєте? Можливо у вас є домашній улюбленець або ви про нього мрієте.
Опишіть його.
2.)Український композитор В.Сокальський написав музичний твір «Пташка». Послухайте його.
Яку пташку ви уявили?
3.)Послухайте п’єси з циклу К.Сен-Санса «Карнавал тварин»
Закрийте очі, послухайте п’єси ще раз . Дійсно, завдяки музиці, ви начебто бачите цих тваринок.
4.) Спочатку послухайте пісню «Засмутилось кошеня» слова П.Воронько, музика І.Кіріліна
А тепер співайте разом з батьками.
Вивчить пісню про кошеня  та співайте з задоволенням.

1 коментар:

  1. Очень полезная статья, спасибо. Питание в нашей жизни играет очень важную роль, как говорят, мы то, что мы едим) Кстати не забываем что скоро в школу, если кому то нужно купить школьный рюкзак, заходите на сайт носорог, там большой выбор и нормальные цены.

    ВідповістиВидалити